Breaking News

Ελεviτσα. Hθελα να δoκιμασω απο π@σω και μ αpεσε…Τσouzει oμως…..Tι να κάvω….BINTEO


Στο διπλανό διαμέρισμα ήρθαν καινούργιοι γείτονες .


Ένας νεαρός που έπιασε δουλειά σε ένα νυχτερινό μαγαζί για την καλοκαιρινή σεζόν και η αδερφή του η Ελενίτσα , ένα πολύ γλυκό κοριτσάκι που μόλις τελείωσε το λύκειο και βρήκε ευκαιρία να κάνει τις διακοπές της . Τους βοήθησα να κουβαλήσουν τα πράγματα τους και να τακτοποιηθούν , τους έκανα καφέ μιας και ακόμα ήταν ανοργάνωτοι και έτσι γνωριστήκαμε και είχαμε καλές σχέσεις .

Η Ελενίτσα που της αρέσει πολύ η μουσική μου ζήτησε να της γράψω cd με αυτά που άκουγε στο στέρεο μου και τις άρεσαν . Εγώ φυσικά πρόθυμος την κάλεσα στο διαμέρισμα μου για να τα γράψουμε και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να δω από κοντά το νεανικό κορμάκι της .

Μέτριο ύψος με ωραίο πρόσωπο και ένα σώμα σφιχτό...........

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Μετ.σε ιστοτ