Breaking News

Κώστας. Ή γυναίκα μου με κερατώνει με τους φίλους μου. Τί κάνω λάθος??? ΒΙΝΤΕΟ


Με λένε Κώστα και είμαι πολλά χρόνια παντρεμένος με μια υπέροχη γυναίκα, τη Μαρία μου. Είμαστε μαζί από το σχολείο και έχουμε τρία παιδιά, μεγάλα πλέον, σε ηλικία μιας και είμαστε κοντά στα 45.


Η Μαρία μου είναι αρκετά ψηλή για γυναίκα, περίπου στο 1.75 cm, έχει μακριά ξανθά μαλλιά, υπέροχο ..... και μια απίστευτη ....... Τα τελευταία χρόνια μένουμε κάπου στα βόρεια προάστια όπου έχουμε πλέον κάνει πολλούς και καλούς φίλους. Άλλαξε η ζωή μας από τη στιγμή που μετακομίσαμε από το κέντρο στην περιοχή αυτή. Ειδικότερα η ....... μας ζωή. Κάθε Σάββατο συναντιόμαστε σε ένα συνοικιακό μπαράκι με διάφορα φιλικά ζευγάρια και διασκεδάζουμε μέχρι αργά. Έτσι έγινε κι ένα..... 

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Μετ.σε ιστοτ